Twitter – opgave engelskholdene

De enkelte medlemmer i studiegruppen
– læs artiklen om Skive Handelsgymnasium
– skriv 2-3 tweets om, hvilke fordele elever og undervisere peger på i forbindelse med brugen af twitter. Retweet evt. til andre tweets om emnet. Brug hashtaggene #engelsk og #undervisning

NB – på holdets BB-side finder I brugernavn og pasord til UsingICT, som er en Twitter-konto jeg benytter til holdenes forsøg med Twitter.

Studiegrupper, overvej:
– Hvordan I kan bruge Twitter i undervisningen?
– Hvilke færdigheder og kompetencer kræver det af undervisere og elever (se artiklen I fik udleveret sidste gang, Skole 2.0)
– Skriv et kort indlæg i holdets blog (husk at tagge: studiegruppens navn, og vælge kategori: opgave).

Reklamer

Om Hanne

Lektor og konsulent i ikt (informations- og kommunikationsteknologi) på UC Syddanmark.
Dette indlæg blev udgivet i 2.forløb og tagget , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Twitter – opgave engelskholdene

  1. Pingback: 2. undervisningsforløb | Online & Collaborativ (LH12-8 and 12-10)

  2. Pingback: 3. undervisningsforløb | Online & Collaborativ (LH12-8 and 12-10)

  3. Pingback: 2. undervisningsoplæg – Twitter | Online & Collaborativ (LH12-9)

  4. Pingback: 3. undervisningsforløb | Online & Kollaborativ (LH12-2)

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s